Welpen

Wij zijn de Welpen, yell yell yell! Met ons geweldige stafteam valt er elke zaterdagochtend van 10:00 tot 12:00 uur iets te leren en te beleven.

Wij zorgen voor een afwisselend programma uit de activiteitengebieden: uitdagende Scoutingtechnieken, buitenleven, expressie, sport & spel, identiteit, samenleving, internationaal en veilig & gezond.

Dus – vuur maken, hutten bouwen, buffelen en nog veel meer. Samen maken wij buiten en binnen plezier en doen nieuwe kennis op waarmee jij insignes kunt behalen.

Ben je tussen 7 – 11 jaar oud en nieuwsgierig? Neem dan contact op om een aantal keer vrijblijvend te komen kijken.

Of ben je ouder dan 17 jaar en wil je misschien onderdeel van onze toffe stafteam worden? Ook dan mag je contact opnemen met ons.

Stafleden

Damine van Hoof – Raksha | Teamleidster
Annora van Hoof – Rikki-Tikki-Tavi
Rick Werners – Bagheera